META Bilgisayarsız Kodlama Seti, çocuklar için kodlama öğrenmenin devrim niteliğinde yeni bir yolu. Tamamen organik malzemelerden yapılmış olan doğal ahşap bloklarımızla çocuklar bilgisayar kodlamasının temellerini eğlenceli ve etkileşimli bir şekilde öğrenebilirler.
META Bilgisayarsız Kodlama Seti, çocukların yaratıcılığını ve problem çözme becerilerini geliştirirken, aynı zamanda onları bilgisayar kodlamasının temelleri hakkında bilgilendirir. Ekranlardan ve klavyelerden uzak, tamamen organik bir öğrenme deneyimi sunan META Bilgisayarsız Kodlama Seti ile çocuklarınızın bilgisayar kodlamasına olan ilgileri artacak.
Hemen deneyin ve çocuklarınızın potansiyellerini keşfedin!
Çocuklar için kodlama öğrenmenin devrim niteliğinde yeni yolu
Tüm meta blokları 1. sınıf masif kayın ağacından üretilir. Kayın ağacı, sıcak dokusu ve doğallığı ile çocuklar üzerinde birçok olumlu etkiler üretirken, antibakteriyel yapısı ile çocukların sağlığını korur.
Meta Bilgisayarsız Kodlama Blokları boya içermez, kutu içeriğindeki tüm materyaller organik ve geri dönüşebilir malzemeler olan ahşap, bez ve kağıttan oluşur.
Meta bilgisayarsız kodlama blokları modülerdir. Öğretici elinde binlerce varyasyon, onlarca farklı problem, kurgu, hikaye veya oyun geliştirilebilir.
Meta bilgisayarsız kodlama blokları 64 ahşap metadan oluşur. Bilgisayarsız kodlama için ihtiyaç duyulan tüm bloklar ve çok daha fazlasını içerir.
Meta bilgisayarsız kodlama blokları manyetik özelikler taşır. Bu sayede manyetik özelliği taşıyan meta kodlama tahtası veya metal yüzeye sahip tüm tahtalarda sınıf ortamında dikey çalışma imkanı sağlar.
Meta bilgisayarsız kodlama blokları masif kayın ağacından üretilir. Kesici ve delici bir alet kullanılmadıkça kırılmaz, kopmaz veya deforme olmaz. Su, yağ, kirden etkilenmez. Yıkanabilir, temizlenebilir.
Meta manyetik kodlama tahtası ve manyetik kodlama blokları ile sınıf ortamında kodlama eğitimini rahatlıkla tüm sınıfın görebileceği şekilde işleyebilirsiniz.
Çocukların kodlama öğrenmelerini kolaylaştırmak için, Meta kodlama seti, standart manyetik şablonların yanı sıra meta web sitesinden temin edinilebilen ekstra manyetik şablonlar sunar.
Ekranlardan ve klavyelerden uzak, tamamen organik bir öğrenme deneyimi sunan META Bilgisayarsız Kodlama Seti ile çocuklarınızı / öğrencilerinizi algoritmik düşünce, matematiksel düşünce, tasarım odaklı düşünce ve daha birçok alanda gelişimini destekleyin!
Bilgisayarsız kodlama, çocuklarınızın hayal güçlerini, dil becerilerini, matematiksel kapasitelerini ve yaratıcılıklarını artırır. Çocuklarınız bu sayede daha fazla yenilikçi fikirler üretebilir ve daha fazla sanatsal ifade becerisine sahip olabilirler.
Bilgisayarsız kodlama hem bireysel kullanıma hem de okul öncesi ve ilkokul çağındaki çocuklar için kullanılabilir. Çocukların matematik, okuma ve yazma, problem çözme, düşünme, kreativite ve özgüven gibi becerilerini geliştirmelerine ve kodlama öğrenmelerine olanak tanıyan bütüncül bir yapıya sahiptir.
Bilgisayarsız kodlama seti, okul öncesi ve ilkokul öğrencileri için mükemmel bir eğitim aracıdır. Set, problem çözme, algoritmik düşünce ve diğer bilgisayar bilimleri becerilerini geliştirmek için tasarlanmıştır. Çocuklar, fiziksel olarak daha fazla etkileşim kurarak kodlamayı daha iyi anlayacak ve öğrenecektir.
Bilgisayarsız kodlama, bir oyun değil, bir öğrenme aktivitesidir. Bilgisayarsız kodlama, çocukların hayal güçlerini kullanarak problem çözme, düşünme, algoritma oluşturma gibi becerilerini geliştirir. Bu sayede çocuklar oyun oynarken aynı zamanda öğrenirler. Ancak, bilgisayarsız kodlama aktiviteleri oyun gibi yapılabilir ve çocuklar tarafından eğlenceli bulunabilir.
Bilgisayarsız kodlama çocukların ekran bağımlılığını azaltır. Çünkü bilgisayarsız kodlama çocukların hayal güçlerini kullanmalarını ve oyun oynarken aynı zamanda öğrenmelerini sağlar. Bu sayede çocuklar ekran bağımlılığını azaltarak daha fazla zamanını oyun oynarken aynı zamanda yeni şeyler öğrenerek geçirirler.
Bilgisayarsız kodlama, çocukların dikkat süresini olumlu etkileyebilir. Çocuklar, bilgisayarsız kodlama aktiviteleri sırasında kendi projelerini tasarlamaya ve oluşturmaya odaklandıkları için, dikkatlerini daha uzun süreler boyunca yoğunlaştırabilirler. Ayrıca, bilgisayarsız kodlama aktivitelerinin yapısı da çocukların dikkatlerini çekici ve eğlenceli hale getirir, bu da dikkat sürelerinin daha da uzamasına neden olabilir.
Bilgisayarsız kodlama, çocukların okul öncesi döneminden itibaren yapılabilecek bir aktivitedir. Ancak, hangi yaşta çocukların bilgisayarsız kodlama yapmaya başlamaları en uygun olacağı konusunda bir kesin kural yoktur. Öğrenme ihtiyaçları ve ilgi alanlarına göre, çocukların bilgisayarsız kodlama yapmaya daha erken ya da daha geç bir yaşta başlayabileceği de söz konusu olabilir.
Bilgisayarsız kodlama aktivitelerinde teorik olarak bir sınırlama yoktur. Çocuklar, hayal güçlerini kullanarak istedikleri şeyleri yaratabilirler ve sınırları zorlayabilirler. Ancak, bilgisayarsız kodlama aktiviteleri genellikle okul öncesi ve ilköğretim döneminde çocuklar için tasarlandığından, çocukların anlayabilecekleri seviyede olması önemlidir. Ayrıca, bilgisayarsız kodlama aktiviteleri yapılırken, çocuğun güvenliği ve güvenli bir ortam sağlanması da önemlidir.
Bilgisayarsız kodlama ve bilgisayarlı kodlama arasında başarısı konusunda kesin bir istatistiksel değer yoktur. Bu konuda yapılmış olan birçok çalışma bulunmaktadır, ancak sonuçları birbirinden farklıdır ve her iki tür kodlama da kendi avantajlarına sahiptir. Bu nedenle, hangisinin daha başarılı olduğunu belirlemek için kesin bir değer verilemez.
Ancak, birçok çalışma bilgisayarsız kodlama yaparken çocukların daha anlamlı bir öğrenme süreci geçirdiğini ve daha fazla öğrendiklerini göstermektedir. Örneğin, bir araştırma, bilgisayarsız kodlama yaparken çocukların daha fazla problem çözme becerisi kazandıklarını göstermiştir (Papert, 1980). Bu nedenle, bilgisayarsız kodlama çocukların bilgi edinme sürecine daha fazla katkıda bulunabilecek bir yöntem olabilir.
Bilgisayarsız kodlama bloklarının ahşaptan olması, çocuğun fiziksel olarak daha fazla etkileşim kurmasını sağlar ve bu da çocuğun el-göz koordinasyonunu geliştirir. Ayrıca, ahşap blokların kullanılması, çocuğun dokunsal deneyimlerini artırır ve bu da çocuğun dikkatini daha kolay çekmeyi ve odaklanmayı sağlar. Ahşap blokların kullanımı ayrıca, çocuğun yaratıcı düşünce becerilerini de geliştirir ve çocuğun problem çözme yeteneğini artırır.
Bilgisayarsız kodlama, fiziksel aktiviteler yoluyla çocukların kodlama kavramlarını öğrenmelerini sağlar. Örneğin, çocuklar blokları yerleştirerek bir robotu programlayabilirler. Robotik kodlama ise, çocukların bir bilgisayar veya dijital platform üzerinden bir robotu programlamalarını sağlar. Bilgisayarsız kodlama ile robotik kodlama arasındaki en önemli fark, çocukların kodlama becerilerini nasıl öğrendikleridir. Bilgisayarsız kodlama daha fiziksel bir öğrenme ortamı sağlar, bu da çocukların kodlamayı daha iyi anlamalarına yardımcı olabilir. Robotik kodlama ise daha çok dijital bir öğrenme ortamı sağlar ve çocukların bilgisayarın nasıl çalıştığını anlamalarını sağlar.